dinsdag 3 november 2009

The Duchess, een nieuwe aanrader

Elke week wordt de videotheek aangevuld met nieuwe films. We prijzen ze aan als zijnde 'nieuw', 'topfilms' en 'aanraders'.
Eén van de nieuwe films is The Duchess (2008), die vanaf komende vrijdag te huur is voor slechts EUR 4,99. En dat allemaal vanuit je luie stoel!

In deze film speelt de mooie Keira Knightley de hoofdrol als hertogin van Devonshire.
Ik wilde deze film al een tijd zien. Door de trailer te bekijken wist ik al een beetje wat ik kon verwachten, maar de film heeft mij op een aantal momenten wel verrast. Je leeft van begin tot het eind met Georgiana (Keira Knightley) mee. Wat een eenzaam, treurig en onrechtvaardig leven heeft zij. Ralph Fiennes speelt een uitmuntende rol. Wat heb ik hem gehaat - een goed teken natuurlijk. Alles eromheen was ook helemaal af, de omgeving, gebouwen, kostuums en het taalgebruik.
Een mooie film. Zeker een aanrader, als je het mij vraagt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten